fredag, mars 09, 2018

Väntan


  • Jag väntar på att vintern skall ta slut, så att jag kan gå ut i trädgården.
  • Jag väntar på att jag skall få tid hos fotvården. Står på väntelista där.
  • Jag väntar på att få tid för operation av bukspottkörtelcancer. Det sägs att det skall vara en kö på 6 veckor, men under tiden växer väl tumören. Läste en artikel om en man på 74 år som avled i väntekön. Känns inte kul.
  • Jag väntar på att Sixten skall komma med lite spisved. Den är nu slut och det finns bara till en enda brasa.
  • Jag väntar på att jag skall bestämma mig för att köpa en bredbandsanslutning och köpa en TV. Ingrid måste ju ha något att titta på när jag ligger på Akademiska sjukhuset. Det blir ju minst en vecka, kanske ett par dagar i Mora också.
  • Jag väntar på att jag skall ta mig i kragen och göra klar bokföringen för förra året innan jag får momsmyndigheten på mig. Har gjort ett försök men lade av. 

Inga kommentarer: