lördag, september 24, 2011

Deppar

Jobbigt
Solen skiner och det är rätt fint även om det blåser kallt. Snart dags för långkalsingar.
Det är lördag och jag har legat och lyssnat på Naturmorgon, somnade givetvis, men det handlade om kråkor.
Deppar lite.
Tycker att inget händer. Får ju inget gjort med det som är viktigt.
Är rätt trött på att laga mat så nu tänker jag ta en paus från det. Annars skall det göras surkål, kokas rödkål mm. Men det får vara ett tag.

Det finns en del mer att göra i trädgården. Morötter och palsternackor skall upp och purjon in.
Inget tycks bli klart.

Kjell skall ju bygga om värmeanläggningen och koppla in accumulatortanken, men när blir det?

Jordfräsen jag fick får jag inte igång.

Får väl ta en långpromenad med vovvarna så kanske jag piggnar till.

Inga kommentarer: