söndag, september 23, 2012

Kallt och tråkigt


Både i går och i dag har varit rätt tråkigt. 

Det är kallt och igår regnade det. Jag har ingen lust att göra något. Känner mig tom i skallen.
Slarvat med maten och bara ätit fil och müsli som middag. Nå, jag svälter inte, har ju att ta av.

Går upp vid 8 tiden på morgonen och eldar i vedspisen, det är ju tvunget.
Fryser lite då och då. Funderar på om jag snart skall börja med långkalsingar.

Lyssnar på radio, fikar och kollar på datorn.

Har gjort klart ett paket med böcker som skall sändas på måndag
De skall till Bokmässan i Göteborg. Tidningen Miljömagasinet har lovat att ha boken i sin monter.

Har gått promenad med vovvarna, men det var höstruggigt.

Får väl ta mig i kragen  på måndag.
Det finns ju saker som måste göras både inne och ute.

Inga kommentarer: